belieberme

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av belieberme - 26 juni 2013 18:44

Hej!

Nu ska jag börja blogga. Förlåt för att jag inte har bloggat men nu ska jag det. För er som kanske inte vet det här så har det ryktas om att det var knark i Justins turnebus och att han knarka. Det är inte sant det var hans gitarrist som knarka. Så Justin knarkar inte som tur är.


 

Love you♥

Av belieberme - 26 juni 2013 14:02

Ville bara säga att fram till på fredag så kommer inte jag kunna blogga någonting.

Varför? Jo för jag ska till min mormor och morfar och där finns inget internet.


Som tur är så är vi två som äger den här bloggen. Än så länge har bara jag skrivit inlägg men nu under dom senaste

dagarna kanske den andra tjejen också skriver ett inlägg.

/ Ses på fredag Beliebers :3


          KEEP

        CALM

         AND

           LOVE  

      JUSTIN BIEBER

 

Av belieberme - 26 juni 2013 13:39

New song - Actin up

Av belieberme - 26 juni 2013 10:33

Just nu dejtar justin den 22 åriga modellen Jordan Ozuna. Det syntes tillsammans i ett väntrum innan flygning säger källor.

Vi vet ännu inte så mycket om detta, men vad tycker du om Jordan?


Så länge Justin är lycklig är vi såklart också lyckliga! Kolla nedan för att se bilder på Jordan Ozuna!

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till denna svenska Justin Bieber blogg!

Vi är ute med det senaste nyheterna om Justin. Har ni frågor elr någon annan

önskan ni vill veta om justin så skriv en kommentar!

JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Love

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Justin pil

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards