belieberme

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av belieberme - 24 juni 2013 19:18

@justinbieber: "Love"

För 20 min sen

Av belieberme - 24 juni 2013 18:56

 

Justin Bieber ,som egentligen alltid gör ett försök att nå ut till krisdrabbade fans, återigen gjort en liten flickas drömmar.

 

Före hans konsert i San Diego på lördagen, träffade sångaren med ett ungt fan som heter Marisa Cox, som har Downs syndrom och genomgick nyligen en livräddande njurtransplantation.

 

Efter hans backstage get-together med Marisa - som inkluderade henne ger Bieber en kyss, twittrade superstjärnan ett

foto på två av dom (ovan), tillsammans med noteringen "en av det bästa delarna av jobbet. trevligt att träffas Marisa. Förbli stark för mig!"

 

Marisas möte med Bieber resulterade efter sin mamma och en vän nådde ut till den lokala Fox News station och ett par

San Diego deejays, som kunde ordna besöket.

 

-GossipCop

Av belieberme - 24 juni 2013 17:28

Justin Bieber föll ner för trappan på söndagen, men verkar mindre än generad om olyckan.


Han twittrade, "Om du inte hör när jag föll ner för trappan i morse. Kontrollera mitt Instagram för detaljer. Det var epic :) lol."

Visst nog, skrev The Biebs en kort instagram video av skadorna han åsamkats till halsen.

"Så jag bestämde att jag skulle för trappan... Så jag gjorde det! Medelar Bieber i klippet.

 

-CossipCop

 

Kolla in Justin's instagram @justinbieber för att se videon! C':

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till denna svenska Justin Bieber blogg!

Vi är ute med det senaste nyheterna om Justin. Har ni frågor elr någon annan

önskan ni vill veta om justin så skriv en kommentar!

JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Love

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Justin pil

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards